mandag den 10. oktober 2011

Dag 1. Idè-udvikling og målgruppe



Målgruppe 

Metabo har en smal målgruppe, fordi det er de færreste som har de økonomiske ressourcer til at købe et af deres boremaskiner.
Dette gør at en del vil vælge ders boresmaskiner fra til fordel for et billigere, alternativ til Metabo.


Dermed kan målgruppen indsnævres til kvalitetsbevidste mænd i alderen 30 – 60 år,  med middel til høj indkomst.



Forslag til slogan 

Budskab:


Metabo boremaskine, er en nem, hurtig og effektiv maskine som kan klare enhver skade. Den er ergonomisk, har længere batteri tid, og er bærbar. Maskinen har indbygget lys, har hurtigere hastighed, er hurtigere til at stoppe og køle ned og har flere hastigheds niveauer.

Slogan:

-       Metabo holder Danmark sammen
-       Intet besvær, hjælpen er her
-       Klarer alle skader
-       Hav boret lige ved hånden
-       Din nye bedste ven – boret
-       Du bliver afhængig
-       Vælg miljøet, vælg Metabo!
-       Grønt miljø, Grøn Metabo
-       Savner din kone også en handymand? Metabo klarer ærterne for dig!
-       fortvivl ej, hjælpen er på vej !



Ingen kommentarer:

Send en kommentar